Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Vinter i April

2010-05-10 - 15:37:00







Super snälla tescho
(länk finns i rutan "bloggdesign")har hjälpt mig
lite med designen men så blev det något fel så att headern inte syns :c
Får se om jag kan lista ut vad felet är,
men jag ska försöka att f i x a   e n   n y   i n n a n   d e s s : }

- - - - - - - - - - - -

Nu ska jag kolla på T y r a s h o w - dom pratar om sömnproblem.
Vilket passar mig perfekt eftersom jag också lider av det.
Kanske kan få mig lite små & smarta tips.

& snart börjar top modell. Något jag m å s t e se.
Postat av: Patrik... typ!

fina bilder :)

2010-05-11 - 22:02:15
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0