Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Sunday mornin'

2010-05-09 - 14:15:12




Vilken kväll/natt/morgon. Full rulle hela tiden känns det som. Men nu kan jag
stressa ner och bara ta det lugnt resten av dagen. Kvällen och natten spenderades
i Torsby med Johan & Carro - idag är jag hes. Vi sjöng konstant i flera timmar.

Kommer hem jäkligt trött och hoppas på en lååång sovmorgon, men då
ska Sebastian till Torsby sjukhus för att plocka bort järnflisen som
han hade i ögat. Stoffe körde och jag satt i baksätet och sov. :}


Låten som spelades om och om igen.
Postat av: Amanda

haha det trodde inte jag heller!



fin blogg föresten :)

2010-05-09 - 14:58:08
URL: http://marbellaclub.blogg.se/
Postat av: martine

hej kul att du hörde av dej! :) om du vill så kan vi snacka på msn de blir nog enklare så :) adda [email protected]

2010-05-10 - 11:19:56
URL: http://absolutmartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0