Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Livin on a prayer

2010-05-19 - 16:35:02


 

- - - - - -
Två lektioner idag, svenska och matte. Gick sådär kan man väl säga.
Svenskan gick bra. Lämnade in min fördjupelse, men matten drog ner hela mig.
Men det gick över när jag kom hem och fick i mig lite majs :}

& jag vill bara påpeka att jag har världens bästa mamma,
fick två hundra av henne idag så att jag kan köpa cigg imorgon.

Postat av: tina

då får du tänka såhär: är jag tillsammans med han för att han är en "trygghet" eller för att du verkligen älskar han så mycke.



för mig är det lite både och att min pojkvän är en trygghet, men jag är även kär i han.. så därför vill jag ta lite risker. för jag klarar inte av vissa saker som får mig att känna mig värdelös.. men alla är olika =)



skit tuff ögonfärg du har!!

2010-05-19 - 16:48:24
URL: http://trollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0