Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Hot or Not?

2010-05-08 - 15:02:18



Vad tycker ni om cykelbyxor? Helt ärligt så tänker jag tillbaka ett par år,
jag var väl kanske 10 år och skulle iväg och bada med mina kusiner,
och jag hade inga badkläder hemma hos pappa. Istället fick jag
låna ett par blommiga cykelbyxor av min mormor.
När jag tänker på det nu så kändes det som en riktig mardröm.

Men ändå kan jag väl erkänna att just dessa två är ju lite finare,
speciellt dom till vänster. Men jag tror man måste ha rätt ben för att
det ska se bra ut. Mina ben skulle dom nog inte passa på :c

[bilderna är från Gina Tricot. V = 149 kr H = 59 kr]
Postat av: jenna♥

Hm neee.. de är nog inte min grej :P

Vad tycker du, Hiss eller diss på sushi? :)

2010-05-08 - 15:35:52
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0