Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Att aldrig räcka till

2010-05-18 - 16:26:40
 

Idag är det andra dagen hjärtat, som du lämnar mig ensam inne för att
du ska få hålla på med bilen. Jag har tröttnat för längesedan, och det vet du.
Igår sa jag till dig att jag tycker det är jobbigt, men du svarade bara att
det är sån du är och att jag måste vänja mig vid det.
Men om jag ska vänja mig,
varför kan inte du vänja dig med att inte ja kan somna om du redan sover?

Jag känner inte att jag räcker till,
det känns som om du inte vill ha mig igentligen.
Du bara har mig för att jag vill ha dig,
och det funkar inte såhär.
Postat av: Tina

Tänkte bara säga att du har en jätte fin kropp å har ingenting att "skämmas" över som jag tror jag har läst i något tidigare inlägg.. å sen vill jag bara tillägga att din tatuering är snygg :D



ha de bra =)

2010-05-18 - 23:35:13
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: Tina

fortsättning på förra kommentaren:

min pojkvän är likadan å säger "det är såhär jag är, duger jag inte så är det bara att göra slut" visa lite ointresse och fortsätt säga vad du inte trivs med så kanske han ändrar sig lite... de fungerar lite smått i mitt förhållande.. iallafall ett litet ta.... jag tror att du (och jag) är lite för snälla när det handlar om pojkvänner... (utifrån vad jag har läst)

2010-05-18 - 23:38:30
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Känner igen mig, -__-

Men det är helt enkelt så att man måste stå på sig. Våga säga emot. När han säger 'Passar det inte så stick' Gå då och låt honom komma till dig. För man ska inte låta ens partner ha en i dessa tyglar ;/ Gillar han dig kommer han komma till dig sen och be om förlåtelse :)

2010-05-19 - 19:12:17
URL: http://itsyazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0