Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

199 kronor och den är min

2010-05-18 - 21:45:51
 

Dagens fundering. Är denhär klänningen värd sina 199 kronor?!
Självklart är svaret jag kommit fram till. Men ändå så verkar det inte
som om resten av världen vill att jag ska beställa hem den eftersom det
har krånglat, tre gånger nu, när jag försökt. Så jag frågar er -
Tycker ni att denhär klänningen är snygg, och värd, somsagt 199 kronor?

Kanske ska ha den på studenten, inte min självfallet, utan Sebastians.
Men jag tycker ändå att den är lite för fin för att "bara" vara hans flickvän,
det är ju hans dag och då ska inte denhär vackra klänningen ta hans blickar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0