Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

AAAAAAAAARG!

2010-03-19 - 22:23:31
Här hittar ni en blogg som jag sågärna vill hitta ägaren till och döda.
Helt seriöst så vill jag döda personen. Kommer inte att tveka.
Igentligen vill jag inte ge er länken. För människan är sjuk. Men
jag hoppas att det finns någon där ute som kan få bort denna bloggen,
ägaren bakom denna TÄVLAR om vem som äter minst.
Det är fan inte konstigt att folk får anorexia.

Funderar på om jag ska kontakta ägaren på blogg.se och be han
stänga av bloggen. För bloggar som denna har ingen rätt att finnas.
Jag blir så förbannat jävla arg!! :@@@@@

Snälla.
Hjälp mig få bort bloggen,
låt folk bli friska
och uppmana oss inte till mer svält.
Postat av: Another star

Hej! Ville bara säga att jag mailat abuse på blogg.se och bett dem ta bort bloggen. Har själv en vän med anorexia och vet vilket helvete hon går igenom. Tack för en bra blogg förresten! Ha de bra!

2010-03-21 - 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0