Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Dagens.

2010-01-23 - 16:13:32
 
 

Såhär ser jag ut idag. Lång kofta, halterneck linne och slitna jeans.

- - -

Carro älskling är här och har varit i någon timma, vi väntar på att våra killar
ska komma hem så att vi kan hitta på något :} Funderar på en tripp ut i skogen
så att vi kan grilla lite korv och bara mysa järnet :'D Heeeelt själva.

Men inget bestämt än eftersom deras bil hade gått sönder på isen,
och innan dom är hemma igen så är det väl natten och dags för att sova.
Men vi får hoppas, ni får gärna hoppas ni också för då gör jag något
med mitt liv, man vill ju inte berätta för barnbarna vad man gjorde när man
var mindre, dom kommer ju få en chock när man berättar att man satt vid datorn.

Appropå att bara sitta still vid datorn, n u ä r d e t d a g s , att gå ner i vikt.
Eller inte gå ner, men iallafall hålla mig på samma vikt hela tiden,
Carro skulle få mina kläder som inte passade, och när jag provade dom
så passade dom helt perfekt. Så j ä k l a typiskt!


Nu ska jag fortsätta vara social mot Carro,
ska försöka att uppdatera lite senare :}

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0