Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Tur man har en redi kär.

2010-04-09 - 20:49:11



Soffbordet är påväg upp och hur det blev får ni se en annan dag då jag fixat
allt som jag vill ha iordning. Förhoppningsvis så kommer ju pappa med
sängen imorgon så då kan man inviga dom nya sängkläderna. :}

Fytusan vad jag kämpat hemma idag. Ihop med världens bästa. Men pågrund
av att våra huvuden spökar ibland så fick jag bära ner förra soffbordet
själv, och han höll mig sällskap. Och jag är så jäkla stolt över att jag
fick ur tummen ur röva och fixade detdär. Vek ihop alla kläder som
jag inte ska ha uppe i lägenheten och la i förra bordet. Ikea har så praktiska
saker. Speciellt när dom står nere i ett trångt förråd. Haha :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0