Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

swear I still do

2010-04-27 - 14:51:30




Nu är jag hemma efter en lååång dag i skolan, me idag var det sjukt kul! Var
ju i köket, det var andra gången för min del under skoltid. & vilken skillnad
det var idag och första gången. Idag kände jag mig trygg och visste vad
jag skulle göra, och om jag inte visste så hade jag alltid dom andra.
Vi är så sjukt bra team tjejer. & Robin.

Nu ska jag vänta på att Sebastian ska komma hem, under tiden ska
jag massera mina stackars fötter som gått i högklackat hem. Stackare. :c
Men det är lika bra att vänja sig, ska jag klara en hel dag på
avslutningen så ska jag minsann klara av att gå hem utan att få ont.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0