Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Someone To Believe

2010-04-13 - 13:31:15

[Lite orättvist att jag är orange/gul på bilderna men ljusblond i verkligheten]

Nu har jag fixat så att jag har firefox på datorn. Än så länge är jag
fruktansvärt nöjd faktiskt. Men det kan ju ändra sig snabbt detdär :}
Men iallafall så fungerar datorn igen, det har ju varit någon
timme nu under dagen som jag inte fick upp en internet ruta.
Jäkla explorer. Nu går datorn fortare än vad den gjort någonsin.

Har varit ivägoch handlat det viktigaste på Pekås nu,
mjölk, nudlar & hårfärg. Haha. Köpte även vatten i såndär
festis förpackning. Kostade bara 1 krona så kunde inte låta bli :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0