Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Snart är jag väl avstängd.

2010-04-16 - 13:29:37
Mamma hade tydligen pratat med min mentor igår när hon sjukanmälde mig,
& hon sa att jag hade mycket frånvaro. Fast själv så tycker jag faktsikt
att jag har skött skolan ganska bra nu på sista tiden.

Men frånochmed måndag får jag inte hoppa över en enda lektion,
om jag ska klara av ettan. Och det är inte ens säkert att jag
gör det ändå eftersom jag ligger efter i vissa ämnen. :c



Om jag får en lapp hem om att jag har för hög frånvaro
tänker jag hoppa av och börja om nästa år. Ingen tvekan.
Postat av: Nathalie

Vad tycker du om min blogg

2010-04-16 - 13:43:46
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0