Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Onsdag morgon.

2010-04-21 - 10:25:48
Sola lyser fram lite idag :} Betydligt bättre väder än igår när vi
kom hem och möttes av snöflingor stora som nötter. Stora nötter.
Men idag gör inte det något. För allt är borta :}

Lyssnar på may it be med Enya och äter yoghurt. Ska snart iväg till
skolan men jag har lite tid på mig. Börjar om en timme. Igår
beställde jag ytterligare några plagg från hm, hade ju fått
en liten tidning som hade blandannat 4 snygga tröjor. Så dom fick det bli.
& ett skärp. För det var stooooooora tröjor.

Ikväll ska jag beställa löshår. ÄNTLIGEN! Får det väl inte förens nästa
vecka men det gör verkligen inget, är ju fortfarande orange.
Men det ska jag ändra på ikväll tror jag :}

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0