Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Ner i tvättstugan.

2010-04-11 - 12:14:03

 

Nu har Sebastian kommit hit igen, så nu ska vi ta tvättpåsen och
springa ner till tvättstugan för att lägga i en maskin. Fan vad jag hatar
att tvätta igentligen. Det är sinnessjukt vad uttråkad man blir igentligen :c
Fast det är ju skönt med nytvättade kläder iallafall.

Efter tvätten ska vi nog ta en promenad, fortfarande i mina fjortisbyxor
(som syns på bilden!) med en slarvig toffs på huvudet. Fint väder
ute idag också så självklart får jag ha på mig solbrillorna.

Nu är det ungefär (bara) 5 veckor kvar tills jag får
mina kläder som jag beställde för 2 månader sen. I paketet
ligger det tre nya solglajjor som jag kan använda under sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0