Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

& jag som hade slutat röka.

2010-04-26 - 18:02:42


Så jäkla typiskt att jag inte orkar stå imot, men jag kan ju vara stolt över att det är betydligt mycke mindre som jag röker nu jämfört med 2 veckor sedan. Då var det ungefär 2-3 paket i veckan, nu har jag smygrökt på samma paket i över en vecka. Varför ska det vara så sjukt kul att smygröka? Det är garanterat därför jag röker, och för att jag har sjukt tråkigt när jag är ensam hemma, och för att.. för att det känns inte som om det är jag när jag inte röker. Det är någon annan. Någon som har planerat en framtid. Det är inte jag, som lever livet och tar dagen som den kommer. Fan. Varför ska jag behöva utsätta min kropp för något, som jag igentligen inte vill, men som jag gör ändå? För att jag är fast. För att jag var så jävla omogen och började. För att jag var så jävla omogen så jag såg det som ett sätt att gå ner i vikt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0