Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Higher then the stars

2010-04-26 - 15:28:19


Håller på att städa lägenheten, det behövs vill jag lova! Garderoben såg ut
som en bombnedslag och likaså golvet i vardagsrummet/sovrummet/köket.
Jag hatar att städa. Men det är så jäkla kul när man är klar. Även fast
det kanske inte håller sig särskillt städat i mer än en dag.

Hittade lite löshår nere i förådet förut också,
självklart var jag tvungen att sätta i det :} Så fick springa
ner till frisören och köpa silverschampoo som jag ska använda
tills jag blir blond. & lite färgningar på det.
Det känns som om livet rullar på bra nu.
Jag hade gått upp 1 hekto sen förra månaden också.
Vad jag tycker om det vet jag inte.

Postat av: jenna♥

kul & städa :D haha

jag måste städa mitt rum, men orkar inte ... :(

2010-04-26 - 16:12:15
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit fin blogg kolla in min:)<3

2010-04-26 - 17:49:00
URL: http://itsfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0