Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godnatt.

2010-04-06 - 21:09:26


 


 Det var ingen fråga om jag kanske ville ut ikväll,
och inte tusan kan man ha myskväll utan godis. :c


Fytusan vilken kväll! Det var länge sedan jag hade så tråkigt,
det enda positiva med dagen var ju promenaden med Carro och
att jag fick äta mat ihop med Sebastian två gånger iallafall..
Aldrig mer ska jag säga at han får hålla på med bilen,
om inte jag vet att jag ska göra något. För om man skulle
hitta på något tillsammans, och han pillar på sin bil hela dagen,
då måste han väl förfan inse att man inte har gjort något!!!

Då tänker inte jag vara snäll tillbaka heller.
& då kommer det att bli bråk.
Då gör han slut.
Jag kan detdär.
Så jag ska sova nu.
Och skita i allt som livet har att göra med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0