Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godnatt

2010-04-13 - 22:35:14


Sitter och nynnar på en dålig låt, och stör mig nått så fruktansvärt på att jag
inte får den ur hjärnan. Men det är väl så det brukar vara. Dåliga låtar fastnar minsann
medans dom som är bra försvinner som en vind. Men det löser sig ändå
när Jonathan sitter och visar sina muskler och ler i cam för mig :}

Men det är skola imorgon. & Sebastian ligger redan i sängen
och väntar på att jag ska komma och lägga mig.
Jag är så jäkla dryg.
Datorn är beroendeframkallande.
Postat av: jenna♥

skit snygg tatuering :) den är äkta va? (a)

2010-04-14 - 05:53:10
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0