Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

28 april.

2010-04-28 - 19:26:17




Ingen toppendag. Som ni kanske märkt. Inte orkat att uppdatera ett dugg här,
och jag har faktiskt inget att skriva om heller. Kanske kommer lite senare. För det
har ju hänt en hel del här hemma idag. Jag har en så sjukt duktig pojkvän!

Först hade vi nationella i engelska. skriftligt. gick inge vidare. Sen hade vi svenska
och på den lektionen gjorde jag inte ett dugg. Bara satt. & satt ännu mer. Sist,
men absolut inte roligast hade vi matte - jag hade matteprov. Jag fattar inte
att jag aldrig kan lära mig att träna på prov när jag vet att jag har dom.
Blir så sjukt irriterad. Men jag får väl en chans att göra om det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0