Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Andra Avenyn.

2009-12-08 - 11:26:11
Ska försöka kolla på andra avenyn nu, är inte säkert att
det går ens. Eller det kanske inte finns något nytt program?
Jag hängde inte med förr gången, om det var sista programmet
eller om det kommer vara fler. Men det märks.

För om det nu är, så måste jag kolla på det nu.
För ikväll vid nio tiden står jag i duschen och tvättar
bort mina äckliga prickar! :} Och det är viktigare!

Snart skola också.
Fuck.
Ordlös.
Hatar.
Postat av: Malin

svar; ja, det skulle vara skönt, men om du läser det första inlägget jag skrev igår "Måndag vecka 50", så ser du hur min vecka ser ut, har fan inte tid idag :/

Men istället så ska jag gå och lägga mej tidigare, det funkar det också, för nu är det lite bättre i näsan iaf :)

2009-12-08 - 11:36:05
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: bj

svar: Tack detsamma ! :)

2009-12-08 - 12:24:59
URL: http://hejbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0