Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Svar på tal!

2010-05-06 - 18:02:39



Ursäkta men får jag fråga vad du vill? Nej, jag är nog den enda i min familj som
är en size zero. Dom andra lever livet och äter det dom tycker är gott. Är det fel?
Du kanske tillochmed syftar på min lillebror Ludde som sitter utan tröja?
Aah, han är inte direkt smal. Men han är så sjukt underbar ändå.
Jag älskar hela min familj, oavsett om dom är tjocka eller smala.
& det bästa utav allt är att dom vågar stå för vilka dom är,
till skillnad från dig. Jag känner på mig att din familj är sjukt mycke sämre.
Du kommer inte att bli godkänd i min blogg lilla du.
Dethär är väl ändå min blogg, där jag har all rätt i världen att
lägga ut bilder på v a d j a g v i l l u t a n a t t f o l k s k a l e t a f e l .
Dessutom så är det bara lilla ludde som är lite för kraftig.

Next time, ska du kommentera kan du göra det med namn också.

[Jag tål mycket skit. Men pratar man om att min familj är kraftig blir jag
R E J ÄL T irriterad. Och det hoppas jag folk med hjärna förstår.
Men hellre en familj med kärlek för mat, än en familjemedlem utan hjärna!]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0