Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Promenad & Påminnelse

2010-05-10 - 17:51:47


Haha! Du är så söt baby :}
Och nu ska vi ut och gå i regnet.
& jag ska tjata hela vägen om en godispåse.
Jag ska H A G O D I S ! :b

Glöm inte bort att anmäla er till veckans blogg tävlingen här.
Ni blir fler och fler. Men bättre kan ni! :]
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Jag tog aldrig bort någon header. Jag var längre ner i kodmallen och fixade..



Om det är borta från kodmallen ska det sättas in efter <div id="wrapper"> och då ska du sätta in <div id="header></div> efter det avsnittet i varje kodmall. Om bakgrundsbilden är borta får man sätta in den i stilmallen igen. Se efter 1a alternativ först.

2010-05-10 - 19:55:34
URL: http://tescho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0