Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Kvälls middag.

2010-05-25 - 16:20:19
 

Tänkte äta lite. Sen ska jag läsa. Lite bara. Som med allt.
Man bröjar men gör aldrig klart.
Lax och pulvermos. Lös pulvermos. Som soppa.
Men det skulle helt ärligt inte sitta fel :}

Igår när jag kom hem från sunne hade min underbara sebastian
grillat kött och gjort iordning, han kan han också. Om han vill.
Det är väl det som är problemet. Att han inte vill längre.
Eller jag vet inte. Igår var allt så himla mysigt.
Tror jag levde i en bubbla,
men idag sprack bubblan.
Jag tog förövrigt den sista sprutan igår,
och var på utvecklingssamtal.
Jag kan tyvärr inte göra något åt att jag är skoltrött
och har frånvaro som skrämma dom döda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0