Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

jag måste vara idiot.

2010-05-17 - 14:37:05
 

Dethär med facebook måste vara farligt,
för det första kan man hitta snygga killar och det är I N T E bra om man har kille,
för det andra kan man hitta bilder på sig själv som brunhårig och tycka att det var skit snyggt.
Sånt får man inte tycka när man slitit för att bli blond, och absolut inte när håret är dött.

Föresten vill jag bara få en sak sagt,
anledningen till att jag aldrig uppdaterar längre är för att
hemma i min lägenhet fungerar inte internet.
Så just nu bor jag hemma hos Sebastian,
men jag kände ändå att jag klarar mig en dag extra utan att blogga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0