Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Nu är dom mina.

2010-01-24 - 20:19:37
 

Stuprörsjeans med low cut design. 300 kronor. Är hos mig om ett
par dagar hoppas jag :} fytusan vad jag älskar tradera ibland alltså.
Det är utländska jeans, så jag tog storlek 38 men det kanske blir för litet.
Isåfall får jag sluta äta i en vecka och sen trycka på mig dom.
(Och för er som inte fattade så är det lite ironi med i det hela!)


Är hemma hos mamma nu iallafall och ska gå och sätta mig och kolla
på tv, hon har ju köpt en ny tv - 50 tum, ska bli lite spännande :} Haha.
Enda gången jag sett på en stor tv är när jag vart på bio :'D

Appropå bio, klockan 9 så börjar det film på fyran med "veckans snygging"
jag tycker ni ska göra som jag, och bänka er framför tv'n :]
Postat av: dorion

tvätta dem först innan du använder dem så töjer de sig lite, sen går man ju in jeans precis som med skor så om ett tag kommer de säkert sitta perfekt på dig :)

2010-01-25 - 00:40:47
URL: http://daredesign.se
Postat av: JENNY

skrev i mejlfältet :)

2010-01-25 - 11:15:00
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0