Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Look at this shoes.

2010-02-26 - 18:11:38
 

Om det är något som gör mig riktigt, riktigt sugen på att bli en rejäl storbloggare så är det alla skor som jag bara vill ha! ;o just nu står dessa överst på inköpslistan, eller önskelistan kanske man ska säga. 399 kronor från nelly.com - och tro mig det finns M Å N G A skor där som finns med på vill ha listan :}♥

'Nu hoppas jag att ni inte misstolkar mig. Jag är inte ute efter att ha en stor blogg. Jag bloggar för att JAG tycker att det är kul och JAG bloggar helt efter mina villkor. Jag nöjer mig med mina underbara läsare som jag har, och självklart är det kul när fler hittar hit. Men det betyder inte att jag gör det för att bli känd.'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0