Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

En halv outfit

2010-02-25 - 13:40:13
 
Jag måste igentligen dra mig mot konsum eller ica. Helst av allt vill jag till Pekås, men det är alldeles för långt för mina stackars ben att gå :c haha! Igentligen inte, men latmasken säger det till mig. Jag vill så gärna duscha innan, men det kan jag ju inte eftersom då kan jag inte färga håret. Visserligen har jag en färg hemma, men jag vettetusan om jag vill ha den färgen.. Dethär gott folk, är ilandsproblem som heter duga.

Får nog ta att klura lite mer på det, dricka sur äppeljuice [inget socker tillsatt! haha in my assss] och sitter inne och röker i fönstret. Usch vad busig jag är. Jag ska skriva shoppinglista också, klädställning (!!) från biltema ska självklart stå överst. Och jag borde, starta kameran, ta kort på kläder som ska säljas, lägga ut på klädbyte och wooops, bli av med dom. Men det orkar jag inte, inte än. :c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0