Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Mornin! ♥

2010-04-06 - 12:03:21


bild 1 - gammal. bild 2 - godis & dator :}


Idag är det gråmulet ute,
men istället så åkte vi till nöjes och solade.
Eller jag solade. Sebastian kollade bara.
Som vanligt ungefär.
Allt är precis som vanligt.

Men jag mår bra idag,
förutom lite elaka basiller i halsen.
& jag ska ut och gå idag,
för att sitta inne tar kål på mig :c

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

som ni kanske märker håller det på att hända saker med min design,
det kommer säkert ta ett tag innan jag blir nöjd och den blir klar,
men jag ska sätta mig med headern nu och se om vi kan
bli kompisar, jag är ju expert på att tröttna så vi får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0