Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godmorgon ♥

2010-05-12 - 09:52:09
Idag är sista skoldagen, sen är det lååånghelg. Gött som tusan.
Det blevju tyvärr ingen uppdatering igår, men trotts det så
hade jag besöksrekord på bloggen, i g e n . :}
Kul att så många hittar hit,
and remember  i f y o u l i k e i t , y o u c a n f o l l o w o n b l o g l o v i n '

Igår var jag iallafall i skolan, lagade mat i stort sett hela dagen.
Gulsachgryta - fytusan va gott det var. Blev så stolt över mig själv :}
All mat var god ioförsig, och jag älskar ju mat såattdeee..
Sen blev det Karlstad med Åberg, Mäki & baby.
- jag har aldrig shoppat full förut, men igår lyckades ja.

Anledningen till att jag drack en tisdag kväll har jag ingen aning om,
hade väl tråkigt och blev sugen när Mäki drack. Och eftersom
inte han tyckte om sitt hembränt så fick jag det av han.
Men jag lyckades köpa en ny bikiniöverdel,
smink och ett par nya jeans i storlek 25. Det är ju så ja skämms.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0