Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Break it Off

2010-05-20 - 15:37:30


 

Torsdag, och det är fint väder. Men tro mig, det kommer bli sämre. Lyssnar på radion och
alla varnar för världens åsksmällar. & jag funderar på att gå i ide nu så jag slipper höra :c
För är det något som jag hatar med sommaren, så är det när det åskar. Ni ska bara
veta vad jag kan göra, jag ställer in mig på att dö - och det är nog tackvare att alla skrämmt upp mig.

Men jag passar på att ligga ute i solen sålänge som den visar sig,
och som ni kan se på bilderna ovan har jag fått lite färg :}
Har dessutom lagt på mig lite extra. Men det går väl som det brukar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0