Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Trashiga ben.

2010-01-25 - 17:45:14
 

Gosch vad jag längtar till våren/sommaren då man kan gå i traschjeans,
kofta och en tunnjacka :} Fast jacka behöver man ju inte ha på sommaren..
Bilden är tagen för en månad sen, och jag höll på att frysa både fram & bakstjärten
och mina stackars ben av mig :{ Men det är ju inte så många månader kvar. :'D

Nu ska jag utse vinnaren till veckans blogg, sen ska jag starta igång en ny tävling
så att någon annan har chansen att vinna :} Gud vad jag älskar tävlingar! ♥
Postat av: nathaya

Koftan på den bilden såg väldigt fin ut! Lust att säga varifrån du fick tag på den? Gillar bloggen!

2010-01-25 - 23:35:57
URL: http://nathayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0