Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Ny tatueringstid :}

2010-01-31 - 13:11:38
Innan sommaren är här, [visserligen är det ett tag kvar!] ska jag ha hunnit
börja med min lilla armdekoration :} Ni kan ju somsagt kolla längre bak i arkivet
om ni vill se någorlunda vad det kommer att bli, men jag har sett något som
är ännu snyggare nu så det kommer bli ett förbaskat svårt val. 

Men i mars/april någongång ska jag försöka klämma in en liten tatuering,
kommer såklart inte att bli hela armen på en gång, eftersom jag trottsallt bor själv
och sånadär godheter kommer tyvärr i sistahand. Men en liten grej, på axeln :}
Postat av: PHOTONERDEN

Tatueringar på så snygg :) Lycka till med den :D

2010-01-31 - 15:14:22
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: Ang tattoo.

Yes, det är snyggt med körsbär dock ska jag inte ha det. Ska ha något annat vid båda nyckelbenen :)



Tack så mycket! ^^

2010-01-31 - 20:06:53
URL: http://carolineerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0