Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Från svart till..

2010-01-24 - 15:54:35
 

 

..blond. Igen. Jag vet att det kommer att döda mitt hår totalt,
men jag bryr mig inte. Jag vet inte varför jag färgade mig svart,
för blond ärden färgen som jag igentligen ska vara! :}

Men nu under veckans ska jag påbörja processen, avfärgningar.
Jag kommer att vänta med blonderingarna ett tag, eftersom det är
dom som sliter mest på håret, och jag vill ha några mm hår kvar :}

Jag funderar på några mörkare slingor, alltså mörkare blonda.Eller
kanske tillochmed några guldiga slingor? Och sen platinablondt. Som på bilden.
Men vi får se vad framtiden säger, med pengar och hårkvalité.
Postat av: Jasmine

Sv: tack :D

Min dag har bara varit bra, men nu måste jag plugga :(

Hur har din dag varit :D?

2010-01-24 - 18:14:12
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du passar i båda!! kram

2010-01-24 - 19:31:52
URL: http://jessicahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0