Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Till helgen smäller det.

2010-02-09 - 16:20:58
 
 
 

Nu har jag äntligen fått hem hårfärg som jag hoppas på ska räcka så att jag kan bli
brun med extremt ljusa slingor :} Slutresultatet ska ju igentligen bli blond, som på bild 1 & 2
men det är helt omöjligt nu när jag är så mörk innan, så vi tar ett steg i taget :}

Jag känner på mig att jag kommer vara svart igen, till hösten senast. Kanske innan.
Det beror ju helt på hur färgningen går och hur mycket hår jag tappar. Efetrsom jag redan
tappar enheldel för mucket så kanske det bara orkar med en färgning/blekning
och då färgar jag mig svart direkt efteråt. Men det är kul med förändringar,
man vet aldrig om håret sitter kvar på morgonen när man vaknar ;}
Postat av: Therese R.m

Så snygg du är! Og du passer med så blondt hår. :-)

2010-02-10 - 11:54:14
URL: http://rodmadsen.blogg.no
Postat av: Sofia

Galet snygga skor du hade i ditt senaste inlägg! (..kunde dock inte kommentera det på något konstigt vis)

2010-02-10 - 18:44:30
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0