Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

You better die young

2010-04-14 - 14:34:07
Nyss kommit hem :} Slutade vid tolv ungefär, men sen gick vi
till matsalen och åt. Hade ingen svenska lektion idag,
det enda som vi behövde göra var att gå till bibblan och
lyssna på när en erättade om deras boksystem & allt var det va.
Och jag lånade med mig 3 böcker och 2 filmer :}

Tänkte att det ska komma en ny kategori till bloggen,
mest för min egen skull. Men där ni, kära läsare också kan
få lite tips och triks. Ekonomi ska det heta iallafall.
Just därför var en av börckerna jag lånade om ekonomi.


[som ni märker så kör jag ordeigerat nu. Lika bra att visa sitt rätta jag.]

lunchen var väl inget att hänga i granen precis,
så tar mig en frukt smoothie nu :} Fytusan va gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0