Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Sjukling.

2010-04-15 - 11:01:31
Inatt var det dags då, Sebastian har lyckats att smitta mig ordentligt nu
så imorse var det ingen tvekan om att jag skulle stanna hemma från skolan.
Natten tillbringades med att ta alvedon, dricka vatten och spy. Därimellan
skulle jag hosta så att jag fick ont i varenda kroppsdel. Varannan
minut höll jag på att dö av värme, annars höll jag på att frysa ihjäl :c

& jag som hade matteprov och bild idag. Fan.
men om jag ska vara ärlig så är jag riktigt glad att
jag inte gick. Jag vimlar runt som en alkolist.

Postat av: Lou

Tacktack, kan inte annat än att säga detsamma! :)

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-04-16 - 08:44:53
URL: http://pluttigprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0