Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

SATURDAY

2010-04-24 - 22:36:43


Jag tror minsann att det blir hemma kväll istället. Ingen av oss hade lust
att åka ut, och det är rätt skönt att bara sitta hemma i soffan och flööööta. :}
Godispåsen är ju tyvärr tom, men det gör inget eftersom jag har en stoooor påse
med snacks nere i bilen som jag tänkte hämta. Lördagsmys utan godis? Knappast.

Imorgon kommer Caroline Jansson, min andra halva hit. Hon ska sova hos mig
& vi ska laga god mat, umgås och sen ska vi ut på promenad. Hur länge
hon stannar har vi inte bestämt än. Men det är bra för oss att bo ihop.
Och det är bra för mig och Sebastian att inte vara så nära hela tiden.
2 flugor i 1 smäll. Perfekt. Livet rullar på och är underbart nu.
Postat av: Johanna

Fin du är! Snygg tattoo =)

2010-04-25 - 13:27:49
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0