Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Promenix

2010-04-11 - 14:04:51

 

Ska försöka tänka bort allt det dåliga som snurrar runt i min hjärna,
jag ska inte behöva ta skit något mer för sånt jag inte sagt.
Sen om du vill tro mig mig eller den som sa det,
är faktiskt helt upp till dig.
Men du kommer alltid att vara, den jag tyckt bäst om.

- - - - - - - -
Nu har vi iallafall kommit hem från promenaden, fytusan va skönt väder :}
Sebastian skulle göra fläskpankaka, men mormor hade ju varit så
duktig och gräddat bullar i ungen utan plåt så det började ryka
utav helvete. Men det är skönt att vädra lägenheten också.
& sen får jag ju spisen städad :>

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0