Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

I Karlstad

2010-04-09 - 20:25:42
 

Först åkte vi till Okq8 och fick oss en varsin festis, och efter det åkte vi hem till morbror Håkan. Men
den enda bebisen man kunde se där var en docka som satt på en barstol i vardagsrummet. :c
Men sen åkte vi och handlade, och nästan sist av allt åkte vi till sjukhuset och fick kolla
på emmie genom ett litet fönster. Kommer nog bli roligare när hon kommer hem :}

Åkte runt och letade som galningar efter någon piercare som var i stan, men icke. Antingen
så hade dom inga smycken, eller så hade dom inte börjat pierca än eller så kommer
det en den 21:a. Så jäkla typiskt. Eftersom jag är med mamma till Karlstad typ
en gång om året så kommer det ju aldrig hända att jag får en piercing.
Men det betyder bara att jag får leva med min meduza ännu längre, och jag klagar inte.

Till sist åkte vi till Max och fick oss mat, och vilken jäkla skillnad det är på wåxnäs
och bergvik. Maten på bergvik går iallafall att äta, eller den älskar jag ju. Men det andra,
det gick inte att svälja dendär stora jäkla osteka kycklingbiten jag fick. Tröttnade
och gick ut och satte oss i bilen och rökte istället. Kollade på pojkarna som satt i bilen
brevid och diggade till musik som jag tyckte var bra för ungefär 7 år sedan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0