Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godmorgon. ♥

2010-04-12 - 07:26:21



Idag är det back to life. Skolan alltså. Jag dras fram och tillbaka
genom mitt val. Inte säker på vad jag vill. Vill inte gå hotell & restaurang,
men jag vill heller inte ta studenten ett år senare. :c
Men vem vet, om jag byter nu kanske det blir super bra.
Eller så blir det bara pankaka av allt.

Och hon med hunden svarar inte,
kanske ska ringa på en annan som finns i Hammarö.
Men det såg inte lika söt ut.
- men vafan ska jag med en söt hund till?
När den kommer att användas som min vapendragare..

- - - - - - - - -
Med leggings och tisha sätter jag mig nu och äter frukost,
fixar frisyren lite lätt och sedan knallar jag iväg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0