Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godmorgon. ♥

2010-04-10 - 10:52:57
Idag är det Lördag gott folk, men hade någon frågat mig så hade
jag svarat Söndag. Jag vet inte varför jag blivit så jäkla dagvilsen på
sista tiden. För det kan ju inte vara åldern, tror jag. Jag är ju inte
speciellt gammal och vill inte vara helt vilsen vid 20 :c

Sitter hemma i lägenheten, gosh i love it! ♥ Sämre kommer
det inte att bli ikväll när Thord och lillebror kommer
med min älskade dubbelsäng. Jag läääääängtar.


[Två gamla bilder. Fast inte äldre än mig]

- Glöm inte bort att det går att lägga till mig på bloglovin'
& jag lägger gärna till dig också, om du vill det.
Postat av: jenna♥

Vilken fiiin blogg (a)

jätte söta bilder på dig :)

ska vi lägga till varandra på bloglovin elr? :)

2010-04-10 - 11:02:20
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0