Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godmorgon ♥

2010-04-29 - 07:31:07


Gud vad duktig jag är! Uppe vid halv åtta, ätit frukost & klätt mig redan. Börjar inte förens 09.10 igentligen, men det är skönt att vara uppe i tid, så att man kan dansa runt när det kommer bra musik. Det bästa är att jag kan följa hela vakna med the voice, det absolut bästa morgon programmet. Men nu ska jag börja platta både mitt eget, och löshåret. Jag vet inte varför jag alltid lyckas, med att göra det lockigt innan jag går och lägger mig. Jag som aldrig haft lockigt hår.

Igårkväll var jag föresten hos min Caroline, den bästa Caroline som finns. Min absolut bästa vän. Pågrund av lite hårdare tider så har vi inte pratat på länge, och det kändes så himla skönt igår när vi gjorde det igen. Jag älskar henne, mest av allt. Och jag längtar tills imorgon kväll när vi två ska spendera valborg ihop med lite alkohol.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0