Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

2 två promenader senare.

2010-04-07 - 18:07:31
Nu har mormor varit här hela dagen :} Fick reda på
förut att hon åker hem tidigt till morgonen,
igentligen skulle hon åkt vid tolv men nu skulle hon åka
ännu tidigare :c Jag som började gilla läget.

Vi har varit ute och gått två gånger under dagen,
och snart vill hon ut och gå igen. Hon tar död på mig! Haha :}
Men lite motion har väl aldrig skadat kanske.

Var inne på coop förut och köpte vax,
så ikväll ska jag vaxa mina ben för första gången.
Nervöst. Men det kommer nog gå bra :}

Postat av: D A N I E L A ♥

- en bra blogg ska innehålla allt möjligt :D inte bara en sak, outfits, mode, musik, allmänt :)

2010-04-07 - 18:23:59
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0