Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

En önskan.

2009-12-02 - 15:11:32
 
All den smärta som ni orsakat mig, jag vet inte ens själv
och ni är värda det jag gjorde mot mig själv, och gör mot mig själv.
Jag ryggar tillbaka och är feg, när jag inte gjort något fel
jag stannar hemma för att ni ska få en chans att vara mer oäkta.

Kroppsdelar går sönder,
hjärtat slår hårdare.
Mer slag, hårdare slag,
det gör ont.
I mig,
utan på mig,
så gör det ont.
Ingen luft, jag vill inte andas.

En önskan, men för vem är det.
Inte för mig, jag tror den är eran.
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

söt du är!

2009-12-02 - 15:25:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0