Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Något ingen vet.

2010-05-12 - 15:14:04
Idag var jag hos skolsköterskan och vägde mig,
igentligen ska jag inte dit förens i slutet på månaden.
Men ja skämdes. Jag kan knappt sätta på mig
byxorna utan att må dåligt.
Hur kan man gå från storlek 27 till 25 på tre veckor?

Jag vill inte vara sjuk.
J A G V I L L I N T E .
Men min hjärna vill.
Min hjärna njuter nu.

Visserligen hade jag bara gått ner 6 hekto,
men jag ska inte gå ner, inte ens så lite.
Men hjärnan njuter.
& därför hoppade jag över lunchen.
Och just därför åt jag extra när jag kom hem.

Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska sätta på mig för kläder,
jag hittar inget som passar på mig känns det som. Allt är för litet,
säger mina tankar. Medans jag ser att allt jag provar är för stort.

Därför sket jag i matten.
Jag kan inte se mina stackars lår tryckas ihop i ett par jeans
som det är stolek 25 på. Jag vill inte tro att det är sant.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0