Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Mamma pappa barn

2010-05-25 - 16:14:08



 

Trisst och grått ute. Jag orkar inget längre.
Som om jag trampar i samma spår hela tiden.
Aldrig tar jag mig någonstans.
Jag vet inte vem jag lever för,
för dom jag tror jag lever för sviker mig.

Har varit i skolan idag iallafall. Slutade klockan två.
Hade teori i parken. Vek servetter tills studenten.
Läste lite näringslära. Jag tröttnade fort.

v a r f ö r s k a n i s e m i g s o m s t å l k v i n n a n ,
n i t r o r a t t j a g s å r a r a l l a m e n d e t ä r d o m s o m
s å r a r m i g i g e n t l i g e n . O ch n ä r j a g s k a g å
v i d a r e , j a d å b e r n i m i g s t a n n a k v a r .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0