Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Maj 18,

2010-05-18 - 16:19:53
Idag har jag varit i skolan hela dagen,
läst om servering och vikt servetter.
Jag gjorde även ett omprov, skulle ha fått
VG (ett poäng ifrån MVG) om det inte vart ett omprov.
Men nu ser hon ju att jag kan iallafall :}

Jag har igentligen inget att säga,
ångesten sitter kvar och jag tänker mer och mer
på min vikt. Det är nog värst nu när sommaren kommer.
Jag trodde denhär sommaren skulle bli perfekt,
men ändå sväller kroppen upp och jag har gått upp ett par kilo.
Ett par kilo för mycket, tycker jag.
Men det är nog pressen som gör att jag går upp,
men jag får leva med det. Jag var dum som började.

& det är fint väder ute, det är positivt.
Jag har börjat röka mentol,
har insett att jag kan fan inte sluta :c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0