Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Maj 13,

2010-05-13 - 22:59:59


Hel lugn dag, och kväll. Sprungit runt i bara trosorna,
och med en filt runt om mig. Sett på massa film och tv & läst bloggar.
Känner att jag bryter ner mig själv ordentligt,
cheesballs och godis tar på mitt humör, och jag känner mig inte hungrig
men jag har ändå ätit lite makaroner och korv nu på kvällen. :}

Johan & älsklings Carro kom hit nyss så vi stod och pratade
lite, jag hade sommaroutfiten på mig - jacka, ugga & trosor. Ha ha.
Fick lite blickar när vi gick ner till karusellerna,
men jag kan inte hjälpa att hagfors bor aldrig sett ett par bara ben :}

Men nu ska vi lägga oss, jag och min plutt så att vi orkar
med morgondagen. Ska vara drägg imorgon igen, det börjar bli en vana.
Och det märks i plånboken vill jag lova.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0