Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Diamond Eyes

2010-05-05 - 15:49:50




Sitter hemma hos Emilia på hennes altan och gosar med både hundar, katter & bebisar.
Det är så sjukt mysigt att komma hit, för här kan man bara leva. :}

Idag hade vi friluftsdag, vi gick ungefär en mil sen kom Sebastian och hämtade
oss. Det slutade med att jag och Angelica satt på pizzerian och åt. Nyttigt.
Sen blev jag med Sebastian till matsalen och åt där också, en smörgås.
& lite pankaka. Typ en liten bit. Jag borde ha ätit mer, känner jag nu.
Men det blir tacos här om en liten stund, Mattias gör iordning.

Sebastian är hos sin pappa och är där till sent ikväll,
och därför stannar jag här tills han kommer hem.
Postat av: Carolina [fotograf]

Psst, snälla var med i en stor undersökning genom att rösta på ditt favorit-Marabou i min blogg ♥ ♥ ♥

2010-05-05 - 16:10:14
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0