Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Skinny bitch

2010-03-06 - 11:43:55

  
I dont want to be a skinny Bitch.



 
Låten fanns med i min dröm inatt (!) =o

Jag skulle behöva införskaffa mig ett träningskort :} För igår kom jag på precis vad jag ska göra för att må bra, för att höja mitt självförtroende och självkänsla. Jag ska inte sluta äta, för jag är redan nere på en vikt som får läkare att skaka på huvudet när dom ser den. Hade jag visat sympton för anorexia hade dom inte tvekat en sekund på att plocka in mig och låsa in mig mellan fyra väggar i flera veckor.

Just därför ska jag träna istället [som om jag inte brukar träna haha] och helt enkelt äta precis vad jag vill. Jag måste skaffa lite mull på magen, som jag sen kan förbränna när jag tränar :} Det betyder att jag kan med gott samvete gå ner och köpa en chokladkaka och en godispåse.
Postat av: Line

Om det är du på bilden så är du väldigt smal enligt mig.

hm..

2010-03-06 - 12:20:59
URL: http://linemossefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0